Wednesday, February 4, 2009

SEbijik Cerita

Cerita mengenai ku...sekali skala..hhaha

kadangkala physique ku menimbulkan kesangsian..haha
mane taknye..dah besar lebar..and rambut pendek...muka serious

PErnah skali naik komuter..heran gak nape la xde orang dok sbelah aku..
seat sbelah 2 kosong...time 2 ramai gak org...
orang usha aku semacam je...
Gaya mcm nak tak nak je duduk
.lol.,.peduli!

2nd..mase naik bas..aku dok dkat belah row kanan, member aku sbelah kiri.(both depan skali)..bas tgh kosong
sorang minah ni naik bas..
die tgk kiri die tgk kanan...
tgk aku muka semacam tros duduk sbelah member aku..

Muka scary kot aku nih.hahaha

APe nak buat, nature ku bermuka serious..
so ditambah badan XL....dan rambut pendek..

Seperti gangster/kaki pukul la jawabnye...
seperti dikata oleh mak aku..

Tapi ade gak hikmahnye, ruang sbelah free la,
ngan alhamdulillah xde orang nk mess arnd sangat..
Peduli ape org nak kate...
It's my life

MAka itulah sedikit sebanyak ceritanya..
NAmpak aku,lari!..hahhaa
Xde la...just a sharing of a moment..
aku mmg jarang senyum dan bermuka serious,lagi2 kalo pakai topi..

tapi kalo aku dah sengal...hahahhaha
bersedia menyengal sekali.

1 comment:

What's luv gotta do ? said...

tak pe, i feel very safe to walk around with u he..he..he....