Wednesday, February 25, 2009

between angels and insects

no wine and cheese,
yea,had fun,
great performances, met friends and all..
even old schoolmates pon jumpe..
aku tau aku dah mengembang saiz badan..xyah komen.waduh

apapepon,dengar citer hanif nk kawen ujung taun..bagus2..
and yea,faezan pn bertanya sape yg aku contact la..
ape x contact la, itu ini, awek la itu ini la...
hurm...aku malas doe

based on that...
aku merasakan sifat recluse aku makin teruk..
bersendirian 2 dah macam normal utk aku..
coz, aku heran bile aku kate aku dtg sorang2 dah pelik..
rase normal je..
ntah..aku mix gak ngan orang..lol
cume maybe waktu ni aku lagi banyak nak privatekan diri...

bende privatekan diri ni...tatau la cmne start
dalam 2-3 sem lepas...
mase aku start injured ankle dan mule menggemuk...setahun aku xleh lari.
aku cube nak kurus..tapi dugaan ....time dah smooth flow nak kurus,,,ade je bende jadi..injured balik..demam la...dugaan..terima la
dan aku putus asa nak kuruskan badan..serious...
itu la bley tgk sem ni badan aku naik kaw2...

well...aku tgh nk cube kurangkan balik...
maybe confidence aku naik balik...
compared 2 zmn prelaw...time 2 confidence aku tinggi..coz kurus.

and yea, i need 2 do sumting about my reclusiveness at times..
nak kuar ngan member pn malas..inikan lagi nk cari gf..haha
semoga aku dpt ubah diri...

siri rapikan pertama

No comments: