Monday, July 28, 2008

Typical Uitm stereotype malay thought

i met a friend,a very ooold one,
back when i was in std. 3,
we chatted,
he asked where i was studying,
i said Uitm,
straightforwardly he said,
"haaa jangan aku dapat tangkap gambar ko tgh main",
it's a joke though,
well, i replied back, "tak mungkin la, jangan harap"hahaa,
well insistedly he goes on and on with the topic claiming he got friends doing this
"skodeng" thingy...it become no more of a joke
adeyy

u dickhead!! when u see Uitm all u think is pl fucking around??
aeyy, open ur eyes, mase aku kat UM pon berlambak je kes...
cume pasal Uitm tpt melayu,2 jadi fokus.....ye ar 2, tempat melayu..

well,as shitty as uitm can be, it still is where i'm gonna obtain my degree(insya-Allah)
not like u dickhead mo-fos.....
well,think about it u lame malays,,,,

HAHAHAHAHAHHAHA


aku x emo ek,hahaha

6 comments:

Diana Mohd Saari said...

chill.la.doe :)

ur no typical... heheh

LUQA said...

T_T gejala sosial di mana2. uia pun x kurang jahanam nye.

Dr.Siddiq Azani said...

haah..sume sama je...kalau dh name budak2 mude,mesti nk try mcm2..wakakakaka

kinsy said...

emo la jgak.sigh i benci org ckp mcm tu psl uitm k.pls la everywhere pn sama je

What's luv gotta do ? said...

its been that way since my time 10 yrs ago. dulu lagi dasyat, some of the girls siap jadi social escort lagi.

Samad Ahmad said...

termasoklah Dr Siddiq kita..hahaha..mesti sedara pon penah try..kn..? kn...?