Friday, October 17, 2008

kisah rakanku mengambil gambar

seorang rakanku memiliki sony cybershot k810...
mmg bukan main lagi la menangkap gamba,...

tapi, satu bende yg lawak gile la psl member nih...
kan ade setting utk landscape,portrait..etc utk gamba...
member aku ni,ingat landscape mode bile kite amik gamba secara melintang and portrait bile menegak...kelam kabut die tuka mode, and komplen gamba x cun...

maka nasib baik sorang lagi member aku dan aku tolong2 explain sket2 cmne nk setting..
alhamdulillah,die pon dapat la amik gamba lebih elok...

p/s....bukan mengutuk atau mempermainkan.maka tort of defamation x diapply..hehehhehehe

..bile ade bende canggih,rajin2lah explore...jangan jadi bimbo

aku pon sangap gak bile mule2 main SLR..tapi aku rajin bertanya..cewah....
jangan terase kepada pihak berkenaan...hehehhee

2 comments:

sollehhuddin muzaid said...
This comment has been removed by the author.
sollehhuddin muzaid said...

haha...
lawak dow...
teringat aku cerita ko yg budak2 ni men ko punye slr...