Monday, October 5, 2009

This is a no brainer

http://thejakartaglobe.com/home/indonesian-vigilantes-prepare-for-battle-in-malaysia/331775


DAri korang susah payah nk perang2, baik fikir cara nak improvise negara sendiri...

Islam ade suruh perang ke?
kalo perang pon psl agama terancam..
kalo setakat budaya ngan bende2 x relevan....aduuu

no wonder la macam2 jadi kt korg...
psl korang x reti berfikir..

well, aku tau x semua rakyat Indonesia mcm 2.
Cume orang2 GILE GLAMER ni je.
nak acah2 je ek?
ntah2 screw loose....ajaran sesat rasanya ni...
ajaran Ayah Pendet kot....
black magic???wtf???

nak sihir2????
patutla sampai bile2 xkan maju org area nusantara nih.

well, korang bley berfikir.
aku x kata negara dierang bodoh or bangang...
aku kate orang2 GILE ni je.

Susilo, ko ganyang je la dierang dulu..
kalo ko pasrah je..
aku pn tatau nk kate ape.

Negara kita dah tolong org dierang macam2 dah..
dari tsunami ke gempa ke bagi makan sampai anak cucu x abes2..

WEll, RETARDS....What do u xpect.

Ya Allah, i pray 4 u to stop this madness..
be it a good or bad way, u know best.

2 comments:

Dr.Sid said...

bodoh,bangang, fuckers gle. gi mati la bendera. fuck.

Diyana said...

Thanks to that article, my mean streak has been awaken.

Please view here:

http://chobitschii.livejournal.com/61937.html

To the Indonesia Minister of Indonesia, please make subjects like Ethnic Relation and Islamic and Asian Civilization as a compulsory subject for ALL students. Doesn't matter uni or school.